Sıkça Sorulan Sorular

Üye olmak zorunda mıyım ?

Modalook e-mağaza kullanıcı hesabı oluşturmanın oldukça faydası var. Hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kaydeder. Modalook e-mağazanın sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz. - Duyurularımızdan haberdar olabilirsiniz. Sipariş geçmişinize bakabilir sipariş takibinizi kolayca yapabilirsiniz. Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilirsiniz. İade ve değişim imkanlarınızı daha etkin kullabilirsiniz.

Üye olmak ücretli mi?

Modalook e-mağazamıza üye olmak tamamen ücretsizdir. Ayrıca, Üyeliğinizi iptal etmek isterseniz [email protected] adresine üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirerek üyelik iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum/bilmiyorum, Siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi hatırlamadığınız durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Modalook tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

Modalook e-mağazadan sipariş verebilmek için çok kısa sürenizi alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız "Üyeliksiz Devam Et" veya "Facebook ile Giriş" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlaabilirim?

Siparişiniz başarıyla gerçekleştiğine dair cep telefonunuza mesaj gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.

Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı ya da tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip, yeni sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden ve Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek, öğrenebilirsiniz.

Ürünlerinizin üretim yeri ve hijyen koşulları hakkında bilgi alabilir miyiz?

Ürünlerimizin çoğunluğu İtalya’dan ithal edilmektedir. Türkiye Cumhuriyeti’ne ithal edilen her bir ürün teste tabi tutulmaktadır. Ürünlerimiz Laboratuvarlarda numune alınarak test yapılır. Gönül rahatlığı ile ürünlerimizi kullanabilirsiniz.

İade Politika ve prosedürleriniz nelerdir?

Sizlerin memnuniyeti ve beklentileri bizim için çok önemlidir. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, ürün ya da ürünlerinizi (aksesuar ürünleri hariç), kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Siparişlerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz. İade süresi dolmamış siparişlerinizin altında "iade başlat" butonunu görebilirsiniz.

Kargo ücretleri nelerdir?

Modalook e-mağazada satılan tüm ürünler siz değerli müşterilerimize 2000₺ ve altı tutardaki siparişlerinizde 75₺ kargo bedeli ile, 2000₺ ve üzeri ÜCRETSİZ KARGO olarak teslim edilecektir.

Fiyatlara KDV dahil midir?

Modalook e-mağazada satılan tüm ürünlerin fiyatlarına KDV Dahildir.

Ödeme seçenekleri nelerdir

Banka/Debit kart, Kredi Kartı, Havale/EFT, Kapıda Nakit veya Kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.

Taksit yapıyor musunuz?

Sadece Site üzerinden Kredi kartı ile ödemede taksit imkanı var. Ödeme adımına gelindiğinde bankanızın sunmuş olduğu taksit sayılarından birini seçebilirsiniz.

Kredi Kartı detaylarım güvende midir?

Bilgilerinizin güvenliği önemlidir. Modalook e-mağaza kullanıcısı olarak ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Web sitemizi kişisel data bırakmadan ziyaret edebilirsiniz. Ancak kişisel bilgileriniz ile ilgili bazı detayları talep ettiğimiz durumlar sipariş verirken ve üye olurken istenir. Tüm kişisel datanız bilgisayarınızı kapatmadan önce şifrelenir ve internet üzerinden aktarılır. Modalook e-mağaza tüm bilgilerinizi güvenle şifrelemek üzere 256 bit şifreleme ile Secure Socket Layer olarak adlandırılan SSL sertifikasını kullanır. Siparişiniz, isminiz, adresiniz, kredi kartı ya da hesap detaylarınızı içeren şifrelenmiş bilgileriniz başkaları tarafından görüntülenemez.

Yurt dışında veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi için Whatsapp hattımız ile iletişime geçerseniz yardımcı olunur.

Yurtiçi kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?

Yurtiçi kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman cep telefonunuza SMS ile bilgilendirme mesajı gelicektir. Bu SMS içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi kargo sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.

Hangi kargo Firması ile çalışıyorsunuz?

Siparişleriniz Yurtiçi kargo firma güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

Kargo Firması Geldiğinde adreste yoksam ne olur?

Kargo firması sizi adresinizde bulamadıysa, kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş ne yapmalıyım?

Tüm ürünlerimiz, kargoya teslim edilmeden önce hasar kontrolünden geçer. Yanlışlıkla ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda şu şekilde yapabilirsiniz. Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın. Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü MODALOOK adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Modalook E-mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?

Tüm sorularınız için Müşteri İlişkileri departmanı ile iletişime geçebilirsiniz. E-Mail: [email protected] Telefon: 05331972000

E-mağazadan aldığım ürünü mağazalarınızdan değişim yapabilir miyiz?

Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri faturası ile birlikte mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.